Cadastrar     

Edição atual da Revista Digital AdNormas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
 
   P U B L I C A Ç Õ E S  A S Q
 
 

E1374 de 2009


SUPERIOR CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY. ENGAGING CUSTOMERS TO DRIVE PERFORMANCE


 

Preço
R$ 732,60
E1374 de 2009
 
É necessário estar logado para visualizar com apenas 1-Clique
Precisa de ajuda? Visualizar com 1-Clique

Agora você pode visualizar na Target com apenas 1-Clique.

É só se logar no site, configurar um cartão de crédito preferencial e aproveitar a forma mais rápida e segura de visualizar uma norma.

Não perca tempo!

Caso queira incluir este e-Book no carrinho e continuar pesquisando, ou então optar por outra forma de pagamento (como boleto bancário) ao fechar o pedido, clique no botão abaixo.
Formas de pagamento:
PayPalCielo
Boleto Bancário
 
Título
SUPERIOR CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY. ENGAGING CUSTOMERS TO DRIVE PERFORMANCE
  
 
Objetivo
 

This book demonstrates in a simple and straightforward way the process of discovering the attributes that are important to your customers, measuring their satisfaction with an unbiased survey instrument, analyzing that data, and then doing a statistical analysis to determine the best approach to improving the low-rated attribute(s) and implementing change that has a higher probability of improving customer loyalty. Satisfaction is a feeling; loyalty is a behavior with satisfaction as its foundation, coupled with a willingness to repurchase and a willingness to recommend. It is that interest in reliving a positive customer experience that creates loyal behavior. This book gives insights into the process that companies can use to create that satisfaction in their customers and promote loyal behavior in customers’ buying patterns. Each chapter is constructed as a self-contained entity. The method described in this book will help you collect data from your customers, understand the information through analysis of the metrics and comments, find root causes of problems, motivate people to contribute to improving satisfaction, and then sustain the gains by audit. There is no appendix to reference for additional materials. The basic process needed to analyze and implement a robust quality system for improving customer satisfaction is described in full, including presenting the data of “customer satisfaction values” in a way that makes it easy to understand.

 
Histórico
 
2009
Publicada nova edição
 
Número de Páginas
136 páginas
Organismo
ASQ   (Provisions for User License Agreement)
Você não efetuou login

Você não efetuou login

  R$ 0,00
Pague com o PayPal
Pague com cartões de crédito
Pague com boleto bancário

Target 25 anos: Facilitando o acesso à informação tecnológica. Conheça nossa história!
Clique aqui
 
Certificado ISO 9001
 

Copyright© 1994-2024 Target Engenharia e Consultoria Ltda.
Av. das Nações Unidas, 18801 - Cj. 1501 - São Paulo - SP | CEP 04795-000 - Brasil
Tel.: [55] 11 5641.4655 Ramal 881
Whatsapp: (11) 5525-5661 / E-mail: ouvidoria@target.com.br
CNPJ: 00.000.028/0001-29. Todos os direitos reservados.

 
Aviso Legal | Termos e Condições de Uso | Política de Privacidade | Política de Troca e Devolução


Facebook LinkedIn Twitter Instagram RSS