Cadastrar     

Edição atual da Revista Digital AdNormas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
NBRs/NMs mais utilizadas
NBRs/NMs em destaque
NBRs/NMs indispensáveis
Genius Respostas Diretas
 
   P U B L I C A Ç Õ E S  A S Q
 
 

T991E de 2014


ASQ/ANSI/ISO 10001:2007: QUALITY MANAGEMENT - CUSTOMER SATISFACTION - GUIDELINES FOR CODES OF CONDUCT FOR ORGANIZATIONS


 

Preço
R$ 2.252,75
T991E de 2014
 
É necessário estar logado para visualizar com apenas 1-Clique
Precisa de ajuda? Visualizar com 1-Clique

Agora você pode visualizar na Target com apenas 1-Clique.

É só se logar no site, configurar um cartão de crédito preferencial e aproveitar a forma mais rápida e segura de visualizar uma norma.

Não perca tempo!

Caso queira incluir este e-Book no carrinho e continuar pesquisando, ou então optar por outra forma de pagamento (como boleto bancário) ao fechar o pedido, clique no botão abaixo.
Formas de pagamento:
PayPalCielo
Boleto Bancário
 
Título
ASQ/ANSI/ISO 10001:2007: QUALITY MANAGEMENT - CUSTOMER SATISFACTION - GUIDELINES FOR CODES OF CONDUCT FOR ORGANIZATIONS
  
 
Objetivo
 

ASQ/ANSI/ISO 10001:2007 provides guidance for planning, designing, developing, implementing, maintaining and improving customer satisfaction codes of conduct. ISO 10001:2007 is applicable to product-related codes containing promises made to customers by an organization concerning its behaviour. Such promises and related provisions are aimed at enhanced customer satisfaction. Annex A provides simplified examples of components of codes for different organizations. ASQ/ANSI/ISO 10001:2007 is intended for use by organizations regardless of type, size and product provided, including organizations that design customer satisfaction codes of conduct for use by other organizations. Annex C gives guidance specifically for small businesses. ASQ/ANSI/ISO 10001:2007 does not prescribe the substantive content of customer satisfaction codes of conduct, nor does it address other types of codes of conduct, such as those that relate to the interaction between an organization and its personnel, or between an organization and its suppliers. ASQ/ANSI/ISO 10001:2007 is not intended for certification or for contractual purposes, and it is not intended to change any rights or obligations provided by applicable statutory and regulatory requirements.

 
Histórico
 
2014
Publicada nova edição
 
Número de Páginas
30 páginas
Organismo
ASQ   (Provisions for User License Agreement)
Você não efetuou login

Você não efetuou login

  R$ 0,00
Pague com o PayPal
Pague com cartões de crédito
Pague com boleto bancário

Target 25 anos: Facilitando o acesso à informação tecnológica. Conheça nossa história!
Clique aqui
 
Certificado ISO 9001
 

Copyright© 1994-2024 Target Engenharia e Consultoria Ltda.
Av. das Nações Unidas, 18801 - Cj. 1501 - São Paulo - SP | CEP 04795-000 - Brasil
Tel.: [55] 11 5641.4655 Ramal 881
Whatsapp: (11) 5525-5661 / E-mail: ouvidoria@target.com.br
CNPJ: 00.000.028/0001-29. Todos os direitos reservados.

 
Aviso Legal | Termos e Condições de Uso | Política de Privacidade | Política de Troca e Devolução


Facebook LinkedIn Twitter Instagram RSS